• Home
  • Browse
    • Current Issue
    • By Issue
    • By Author
    • By Subject
    • Author Index
    • Keyword Index
  • Journal Info
    • About Journal
    • Aims and Scope
    • Editorial Board
    • Publication Ethics
    • Indexing and Abstracting
    • Related Links
    • FAQ
    • Peer Review Process
    • Journal Metrics
    • News
  • Guide for Authors
  • Submit Manuscript
  • Reviewers
  • Contact Us
  • Login
    • Login
    • Register
  • Persian

ایجاد ارتباط میان انواع دانش، نحوه استنتاج و مدل بازنمایی

Document Type : Original Article

Authors

  • احمد عبدا... زاده
  • مهرنوش شمس فرد
  • شهریار پورآذین

Amirkabir Journal of Science and Research
Volume 25, Issue 2
Pages 177-188

Files

  • XML
  • PDF 716.7 K

Share

How to cite

  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • CHICAGO
  • VANCOUVER

Statistics

  • Article View: 432
  • PDF Download: 288

APA

عبدا... زاده, ا. , شمس فرد, م. and پورآذین, ش. (2001). ایجاد ارتباط میان انواع دانش، نحوه استنتاج و مدل بازنمایی. Amirkabir Journal of Science and Research, 25(2), 177-188.

MLA

عبدا... زاده, ا. , , شمس فرد, م. , and پورآذین, ش. . "ایجاد ارتباط میان انواع دانش، نحوه استنتاج و مدل بازنمایی", Amirkabir Journal of Science and Research, 25, 2, 2001, 177-188.

HARVARD

عبدا... زاده, ا., شمس فرد, م., پورآذین, ش. (2001). 'ایجاد ارتباط میان انواع دانش، نحوه استنتاج و مدل بازنمایی', Amirkabir Journal of Science and Research, 25(2), pp. 177-188.

CHICAGO

ا. عبدا... زاده , م. شمس فرد and ش. پورآذین, "ایجاد ارتباط میان انواع دانش، نحوه استنتاج و مدل بازنمایی," Amirkabir Journal of Science and Research, 25 2 (2001): 177-188,

VANCOUVER

عبدا... زاده, ا., شمس فرد, م., پورآذین, ش. ایجاد ارتباط میان انواع دانش، نحوه استنتاج و مدل بازنمایی. Amirkabir Journal of Science and Research, 2001; 25(2): 177-188.

Explore Journal

  • Home
  • About Journal
  • Editorial Board
  • Submit Manuscript
  • Contact Us
  • Sitemap

Latest News

Newsletter Subscription

Subscribe to the journal newsletter and receive the latest news and updates

  • © Journal management system. designed by sinaweb